Alie-en-Jan-op-pad.reismee.nl

Van Bergen naar Haugesund

Gistermiddag toch nog een buitje. Sissel, we hebben eindelijk regen gehad in Bergen!

Er was een of ander Metal festival en op zaterdagavond gaat iedereen uit. Dat schijnt tot vier uur 's nachts te moeten duren en om zes uur wordt de straat schoongeveegd en gespoten. Kortom een kort en rumoerig nachtje.

Vanmorgen naar het busstation gelopen en met de bus van 9:45 naar Haugesund. Prachtige rit en met een pont. Weer gevaren dus. Nu logeren we aan de haven in Haugesund. Vanmiddag een beetje rondgelopen in het zonnetje en een zandje gescoord in Asalvik.

Morgen verder naar Stavanger. Doei!

johannes en wiep

hoj buurtjes op afstand, het gaat goed daar he, geniet maar lekker ,hier alles goed,alleen errug nat,maar we hebben met zijn 3 en lekker gepuzzeld en alles klaar ,dus boven is alles in orde, gr en een knuffeltje van ons j w en r .

albert Jong

Hallo globetrotters,
klinkt weer allemaal erg naar,daar in Nwegen.
Gisteren zijn we nog even op de A7 bij Bolsward aan het varen geweest, ja je leest het goed, er valt hier zo nu en dan een buitje!
Verder een hele leuke galarie ontdekt in Echtenebrug met een biologische buurman boer.
Kotom ook in eigen land maak je nog eens wat mee!
Hier is alles redelijk onder controle behoudens de al bekende gebreken.
Dat van die Paddo's een nieuwe hobby? of gewoon tekort aan jagermeister?
We horen het nog
groetjes
je broertje

Klaas en Joke

Alweer prachtige verhalen vanaf jullie kant.
EN........dus zelfs zon gehad !!! , nou die is hier ver te zoeken, en niet zoals jullie veel water waar je op vaart, maar hier erg veel water van boven .
Dus geniet daarvan!!Doei liefs de Doefkes.