Alie-en-Jan-op-pad.reismee.nl

warm en leuk

We zijn inmiddels bij Van der Valk in Brugge Oostkamp. Jongens wat een mooie kamers zijn daar! Zalen gewoon en erg leuk ingericht, lekker strak. Net even de email geruimd na een koel biertje. Tot nu toe een gezellige middag gehad bij Dien in Oostdijk. Gisteren onze eerste vuurtorens en zandjes gescoord en veel gelopen, door duinen, dijken op en door het mooie Zeeuws-Vlaanderen. Het lijkt Friesland wel, zoveel fietspaden. Leuk was ook het Strandhotel in Cadzand-Bad. Balkonnetje met uitzicht op de vuurtoren van Westkappelle (vooral in het donker goed zichtbaar). Vanmorgen langs Het Zwin naar Knokke-Heist, via Zeebrugge naar Blankenberge en Oostende. Geen mooie kustplaatsen, hoewel het stuk bij Knokke het ergst is. Oostende hebben we alleen vanaf Fort Napoleon bekeken. De rest kenden we al. We hebben ook een halfuur voor en open brug gestaan. Wel lang, maar je kunt geen kant op, dus wachten. Moeders hingen de kindjes buiten de auto's op te plassen!

Vanaf Oostende de snelweg genomen hierheen. Morgen gaan we naar Nieuwpoort; kijken of ze daar nog iets hebben dat aan 1600 herinnert!

groetjes van ons

Alie