Alie-en-Jan-op-pad.reismee.nl

Puffen

Jongens wat is het warm. Jan loopt nu naar het centrum van Le Touquet, mij even niet gezien. Morgenvroeg rijden we wel een rondje. Vandaag alles gedaan wat op het progrqmma stond; Cap Gris Nez mooi, en Engeland vaag te zien. Dunkerque gisteren was ook leuk en vandaag is het 410 jaar geleden dat de slag bij Nieuiwpoort plaatsvond; boekje gevonden ter plaatse.

Dit is een Frans toetsenbord en dat is een hele worsteling. Daarom maak ik het kort; ik ga voetballen kijken.

Alie

Reacties

Reacties

Toos

Alie en Jan,

Het is koudbierweer!! Maar dat zal wel niet helpen tegen de warmte. Ik hoop dat jullie toch een fijne reis hebben.
En we hebben gewonnen. Had ik niet verwacht.

Nog een paar fijne dagen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!